Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2011 19:42 - Смеха е здраве
Автор: wisperhunter Категория: Забавление   
Прочетен: 682 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
‎-Жена ти вика ли по време на секс?
-Вика
-Кога крещи най-много?
-Когато го изтривам в пердетата. 

Двама пияници вървели по жп-релсите. Единият казал:

- Ей, тея стълби нямат ли свършване, а пък и с този нисък парапет!
Другият пияница отговорил:
- Спокойно, асансьора пристига...

тя: - Ела у нас, компютърът се развали.
той: - Какво е този път?
тя: - Още не съм измислила! Но идвай!

Две мухи летят
съсредоточено около
слона. - Имаш ли план за
действие? - Да. Само да
успеем да го съборим,
после лесно ще го
довършим с ритници

‎- Мамо, най-после си
намерих годеник!
- Кога ще ми го
покажеш?
- Ето, виждаш ли този
"Мерцедес" дето спира.
Сега ще се покаже.
- Дъще, но той е двадесет
години по-стар от теб!
- Не, мамо, той още не е
излязъл, това е сина му.

Отива една мадама при лекаря:
- Докторе, нимфоманка съм! Помогни!
- Добре, обаче да знаеш че взимам по 200 долара на час!
- А за цяла нощ колко?

Млада и засукана дама се глези на младия гинеколог:
- Докторе, навътре имам сърбеж!
Лекарят слага ръкавици и бърка.
- Ох, по-нагоре, още по-нагоре, докторе…
- Ясно! - отсича лекарят. - Сърбят ви сливиците…

Полицай спира шофьор:
- Добър ден. Документите за проверка.
Шофьора му казва:
-Ей сега, елате по-близо ако може, че са ми долу в жабката.
Полицаят си провира главата в колата през прозореца и шофьора вдига стъклото и го защипва.
След това невъзмутимо излиза през другата врата, смъква панталоните на полицая и го остава така.
Прибира се в колата, сваля прозореца и потегля пред погледа на изумения полицай.
Полицаят се оглежда и вижда малко момченце.
- Ей момченце, видя ли му номера на тоя?
Момченцето отговаря:
- Чичко полицай аз и в цирка такъв номер не бях виждал!





Тагове:   смях,   вицове,


Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: wisperhunter
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2353654
Постинги: 1507
Коментари: 474
Гласове: 1476
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930