Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2011 20:20 - Смеха е здраве 3
Автор: wisperhunter Категория: Забавление   
Прочетен: 512 Коментари: 0 Гласове:
3



Разговарят двама затворници:
- Ти за какво си тук?
- Станах изкупителна жертва на конкуренцията.
- Как така?
- Правех същите банкноти, каквито прави и държавата. 

Иванчо купува тоалетна хартия. Продавачката го пита:

- Какъв цвят да бъде?
- Дай бяла, аз сам ще си я оцветя.

През полето посред невероятно горещ ден каруцар си карал каруцата. По едно време си свалил каскета и забърсал потното си чело, промърморвайки:
- Страхотна жега... Такава жега не помня от поне 20 години...
- Да бе, ужасна жега! - казал коня.
- А! За пръв път чувам кон да говори!- извикал каруцаря.
- И аз! - обадила се каруцата.

Един борец си кара БМВ-то, а след него карат една пожарна и една линейка.
Един полицай спира БМВ-то. Вместо да отминат обаче, линейката и пожарната също спират зад БМВ-то. Полицаят се доближава до БМВ-то и иска документите на бореца. След като ги преглежда, той пита:
- Абе тия двамата защо спряха след теб?
Борецът отговаря:
- Как защо, защото ми писна като ме спират да ме питат имам ли аптечка и пожарогасител. Ето ти аптечка, ето ти пожарогасител...


В казармата- Полковника казва на старшината:
-На Петров майка му починала , ама гледай да му го съобщите по по-деликатен начин !
- Ама разбира се - отговаря старшинката.
Строява войниците в двора и :
- Нека всеки , на който майка му е жива , една крачка напред.
Войниците се мръдват и старшината:
- Петров , ти къде бе а ? Къде ?

Режисьор се кара на сценаристите на сапунен сериал:
- Абе, некадърници такива, каква е тая скука, дето сте я написали бе! Я вземете и убийте Идалго, или отровете Хелена, или пък някой да застреля Хосе…. Изобщо - вкарайте малко живот в тоя филм

Влиза клиент в зоомагазин и сопнато казва на продавача.
- Вземете си обратно златната рибка, която ми продадохте преди месец!
- Но какъв е проблема господине?
- Ами как какъв, за един месец от както е вкъщи не ми е изпълнила нито едно желание!
- Но господине, златните рибки изпълняват желания само в приказките.
В този момент рибката казала:
- И аз това му обяснявах цял месец, но той не ще и да чуе.



Тагове:   смях,   вицове,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: wisperhunter
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2351223
Постинги: 1507
Коментари: 474
Гласове: 1476
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930