Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2012 13:21 - Топ 10 на женските лъжи
Автор: wisperhunter Категория: Забавление   
Прочетен: 3272 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Няма абсолютна честна жена, на всяка една от време на време се случва да поизлъже за различни неща. Естествено когато ги хванеш ти казват, че го правят с най-добри намерения, но не се хващайте и на тази въдица :)

Ето и най-често срещаните лъжи казвани от нежния пол и начините по който да се справите с тях.

1. "Кажи ми честно..."

Какво имат предвид: "Кажи ми това, което искам да чуя".

Как да се справите с тази лъжа:  Те казват "сериозно" и "наистина искам истината", но всъщност шансовете това да е така е толкова голям, колкото мъжете да искат да чуят "Всичко е наред, размерът няма значение". За това я поглеждате в очите и и казвате „Не съм виждал по хубава прическа до сега“

2. "Добре съм, наистина"

Какво имат предвид: "Въобще, ама въобще не съм добре".

Как да се справите с тази лъжа: Независимо от това колко очевидно изглежда, че искат да ги оставите на мира, това не е вярно. Най-лошото нещо, което можете да направите в тази ситуация, е да кажете, "ОК, разбрах" и да приключите разговора. Това което трябва да направите е да седнете до нея, да я хванете за ръката и да и кажете "с мен можеш да споделиш всичко, любов моя“

3. "Спала съм с X мъже"

Какво имат предвид: "Спала съм с малко повече от X мъже". Какво наистина имат предвид: "Добре де, с МНОГО повече"

Как да се справите с тази лъжа: По добре си спестете този въпрос, надали ще искате да знаете истината.

4. "Да, беше СУПЕР. Определено свърших".

Какво имат предвид: "Беше добре, но не свърших - и вероятно няма и да свърша. Сега съм изморена и искам да се гушкаме".

Как да се справите с тази лъжа: Не го приемайте лично (разбира се, освен ако не се случва редовно - в такъв случай не е зле да изпробвате някоя нова стратегия в леглото).

5. "Разбира се, нямам нищо против да излезеш с приятелите си тази вечер!"

Какво имат предвид: "Предпочитам да си стоиш с мен".

Как да се справите с тази лъжа: Не че не искат да имате приятели или личен живот извън тях. Те  искат той да пасва удобно с техния собствен живот. Превод: планирайте си "коч партитата", така че да съвпадат с вечерите, през които те излизат с приятелки. За да ви е мирна главата планирайте...

6. "Никога не съм изневерявала".

Какво имат предвид: "Може и да съм изневерявала на някой преди, но се страхувам, че ако си призная, вече няма да ме мислиш за толкова добричка и подходяща за теб".

Как да се справите с тази лъжа: Както при номер 3 по добре си спестете този въпрос, дали ще изневери зависи от вас, каквото е вашето отношение към нея това може да очаквате и към вас.

7. "Нямам нищо против, че все още сте приятели с бившата ти"

Какво имат предвид: "Имам нещо против. Даже много против. Всъщност въобще не ми харесва".

Как да се справите с тази лъжа: Не можете.  Без значение колко ги убеждавате, че са по-сладки, по-умни и като цяло по-добри от бившето ви гадже, винаги ще се притесняват, когато излизате с нея.

8. "Беше на промоция, кълна се!"

Какво имат предвид: "Не беше на промоция, но трябваше да си го купя и да - вероятно надхвърлих бюджета ни".

Как да се справите с тази лъжа: Ако наистина искате да окажете влияние върху това колко пари харчи, отидете на пазар с нея. Най вероятно не ви се ходи, но имате избор пари или излизане :).

9. "Няма нужда да ми взимаш подарък за годишнината/св. Валентин". 

Какво имат предвид: "Моля те, вземи ми нещо. Каквото и да е, но НЕЩО".

Как да се справите с тази лъжа: Не можете, жените са свикнали да получават подаръци за всичко: от първата целувка, първия секс, сватбата, развода... схващате идеята. И да, дори на 14 февруари когато ние трябва да получим подарък за празника си и тогава купувате за нея.

10. "Не те пренебрегвах, просто не си чух телефона"

Какво имат предвид: "Нарочно те пренебрегвах".

Как да се справите с тази лъжа: Това върви ръка за ръка с "Добре съм". Ядосани са ви по някаква причина, но се държат пасивно-агресивно. Така че когато кажат нещо такова, или казвате ОК и ви очаква не лека вечер или хващате ръката и завъртате плочата с " с мен можеш да споделиш всичко, любов моя“.

Повече информация по темата можете да прочетете в Наръчник "Как да разбираме жените", том 1 от 14:

image


Успех :)



Тагове:   лъжи,   топ 10,   Женските,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: wisperhunter
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2347850
Постинги: 1507
Коментари: 474
Гласове: 1476
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031