Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2011 16:17 - Не го четете това-простотия !!!
Автор: wisperhunter Категория: Забавление   
Прочетен: 1568 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
1.Мъж и жена танцували.
Мъжът я хваща за
гърдата и пита:
-Кво е тва ма?
-Ами цицка!
Хванал я за другата гърда
и питал:
-Кво е тва ма?
-Ами цицка!
Хванал я за оная работа и
питал:
-Кво е тва ма?
-Ами котенце!
Мъжът подушил
подушил и казал:
-Ми то умряло ма! xaxa


 2.- Докторе, преместете ме в друга стая, моля Ви! Съседът ми по легло всяка вечер си пъха двата пръста в контакта и крещи "Аз съм лампион". Не, че ме интересува какъв е, но аз на светло не мога да спя!

3.Вчера пратих до моите приятели sms "не мога да си намеря телефона, звънни ми на него. Благодаря". Почти всички звъннаха. От което си правя извод, че приятелите ми не са от най-умните.
- А телефона намери ли?
- Това потвърждава моята теория...

4.Умният влиза да се изяви на изпит. Питат го:
- Кой е основал България?
- Хан Аспарух.
- Коя година?
- 681.
... ... ... ... ... ... - Къде е гробът му?
- Учените още не са открили.
- Браво! Пиша ти шест!
Умният излиза и глупавият му вика:
- Кажи ми отговорите, кажи ми отговорите!
- Добре - "хан Аспарух", "681" и "учените още не са открили".
Влиза глупавият да се яви и го питат:
- Как се казваш?
- Хан Аспарух.
- На колко си години?
- 681
- Ти имаш ли акъл?!
- Учените още не са открили.. :D:D:D:D






Тагове:   смях,   вицове,


Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: wisperhunter
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2347631
Постинги: 1507
Коментари: 474
Гласове: 1476
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031