Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2011 00:55 - Посмейте се и лягайте ;)
Автор: wisperhunter Категория: Забавление   
Прочетен: 909 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
‎- Миче, да ти се похваля - той е запомнил ЦВЕТА НА ОЧИТЕ МИ!!!
- Ако един мъж помни цвета на очите след първата среща, значи имаш малки гърди!

 - Здравейте, аз съм новата ви съседка, искам тази нощ да се повеселя, да 
пийна, да се изчукам! Свободен ли си тази нощ?
- РАЗБИРА СЕ!
- Ще се грижиш ли за кученцето ми?

Снощи в бара забих една мацка и отидохме у нас. След секса тя каза:"Това е 
само за една нощ. Не търся нова връзка". Аз се разплаках, тя каза:"Извинявай! Не съм искала да те обидя!" Аз:"Не! Това беше най-хубавото нещо, което съм чувал!"

Иванчо се прибира вкъщи:
- Мамо, днес за първи път целувах момиче по устните!
- Браво! Какво каза тя?
- Не знам, бяха ми запушени ушите от краката й...

На плажа:
- О, младежо, имате ерекция!
- Отдръпнете се, госпожо, не е за вас!

‎- Деца, - пита учителката, - кой ще каже какви пари имат американците? Гошко?
- Долари, госпожо.
- Правилно! А какви пари имат французите, Марийке?
- Франкове, госпожо.
- Точно така! А ние какви пари имамe, Иванчо?
- Ние нямаме пари, госпожо!!!




Тагове:   смях,   вицове,


Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: wisperhunter
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2351244
Постинги: 1507
Коментари: 474
Гласове: 1476
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930