Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2012 13:25 - Най-желаните жени в света
Автор: wisperhunter Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 920 Коментари: 0 Гласове:
2



 София Вергара беше избрана за най-желаната жена в света от участниците в анкета на сайта Аск мен, съобщи Контактмюзик.

Актрисата, която ще навърши 40 години през юли, е най-възрастната звезда, печелила титлата. Тя успя с лекота да измести по-младите конкурентки. "За мен е толкова голяма чест да бъда избрана за най-желаната жена на Аск мен за тази година - каза тя. Благодаря много на всички мъже, които ме желаят".

В анкетата са участвали повече от един милион души. Сред 99-те звезди, включени в класацията, 11 са на 35 или повече години. Най-възрастна е 49-годишната Деми Мур. "Мисля, че това се дължи на все по-широкия профил на интернет потребителите, които са с много различна възраст и занимания - каза главният редактор Джеймс Базил. - Мисля също, че мъжете не осъзнават истинската възраст на София, защото тя не изглежда почти на 40".

На второ място е американската манекенка и актриса Кейт Ъптън, следвана от Руни Мара, Миранда Кер и Ники Минаж. Сред най-желаните жени са също певиците Селена Гомес, Дженифър Лопес и Бионсе, както и актрисите Зоуи Дешанел и Ема Стоун.

Ето и челната десетка на най-желаните жени в света според читателите на Аск мен:

1. София Вергара

2. Кейт Ъптън

3. Руни Мара

4. Миранда Кер

5. Ники Минаж

6. Ема Стоун

7. Скарлет Йохансон

8. Ким Кардашиян

9. Риана

10. Кандис Суонпойл

image 



Тагове:   актриса,   жени,   секси,   света,   желани,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: wisperhunter
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2354331
Постинги: 1507
Коментари: 474
Гласове: 1476
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930