Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2012 20:13 - Ангел Марин: Борисов е позор за България, връщам му ордена
Автор: wisperhunter Категория: Политика   
Прочетен: 1135 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Вицепрезидентът Ангел Марин връща орден "Стара планина" на премиера Бойко Борисов, както и указа за награждаването му, стана ясно от съобщение, разпространено от Прессекретариата на Президентството.

В съобщението от името на вицепрезидента на Република България Ангел Марин се казва:

По повод словоблудството на Борисов в Народното събрание, че не заслужавам ордена заявявам:С това си изявление Борисов показва, че не заслужава гнева ми. Поради това не мога да приема за достойно да съм носител на орден, за чието получаване ме е предложил сам той, и е преподписал указа за награждаването ми. Борисов два пъти се е подписал под мотивите за предложение: „За особени заслуги”.

Изпращам му ордена и указа, бих ги приел, когато друг министър-председател, достоен за това, направи предложение за награждаването ми.

За мен Борисов е позор за България. Ето защо няма да присъствам в Народното събрание, където ще бъде и той - на церемонията за полагането на клетва на новоизбраните президент и вицепрезидент. Не мога да участвам и в ритуала пред паметника на Незнайния воин за встъпването им в длъжност, където ще бъде и той. Това е, което мога да направя като генерал от Българската армия и вицепрезидент на България, за да запазя не само моята лична чест и достойнство, но и честта и достойнството на хиляди хора, на България.




Гласувай:
4


Вълнообразно


1. shaffi - най-после
13.01.2012 22:36
и за Марин да се чуе нещо!
цитирай
2. dedenze - Хората с доблест и чест не се набутват пред обективите !
14.01.2012 12:10
Ген. Марин е достоен българин, за разлика от цялата ни политическа класа !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wisperhunter
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2344324
Постинги: 1507
Коментари: 474
Гласове: 1476
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031